.
Negotiation 2014

למי מיועדת הועידה?

הועידה מיועדת לסמנכ"לי ומנהלי מכירות, מנהלי שיווק ופיתוח עסקי, בעלי חברות ועסקים פרטיים, וכל מי שמעוניין לשפר את הביצועים של הארגון שהוא מוביל.

המרכז לאימונים בעסקים

איך בנויה הועידה וכיצד תפיק את המקסימום ממנה?

תוכל לשמוע סדרה של הרצאות תכליתיות ממומחים ומנהיגים מהארץ והעולם באופן שיאפשר לך לקבל מקסימום רעיונות במינימום זמן. 

תפישת העבודה שלנו במרכז לאימונים בעסקים הינה תרגול, תרגול ועוד תרגול... זו הסיבה שמעבר להרצאות מליאה החלטנו גם לשלב "מסלולי התמחות", מאוד פרקטיים, ב"גובה העיניים" המאפשרים התנסות ולמידה בקבוצות קטנות יותר, באותן הנושאים והאתגרים איתם מתעסקים מידי יום סמנכ"לי ומנהלי מכירות.

אם תיקח 2-3 רעיונות, תפיסות וטקטיקות מכל הרצאה, תצא עם עשרות רעיונות שימושיים שתוכל להתחיל להשתמש בהם למחרת, כדי להוביל את הארגון שלך לשיפור ביצועים.

מה תוכל ללמוד, לראות ולאמץ לצרכים שלך?

Negotiation 2014

מהם האתגרים איתם מתמודדים היום ארגוני מכירות

אסטרטגיות ודרכים להתמודד עם מכירות בשוק תחרותי

שיווק ומכירות באינטרנט – איך לעשות זאת נכון

איך לגרום לכל הארגון למכור? הטמעת הקונספט של Selling Machine

כיצד להניע את מערך המכירות לעמידה ב"יעדי שמים"

כיצד לנהל ולהנהיג מכירות בינלאומיות בתרבויות שונות 

מודלים ומתודולוגיות בינלאומיות לניהול מכירות והזדמנויות

איך לבצע אופטימיזציה של מערך המכירות באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים

איך לשפר את רווחיות העסקאות באמצעות ניהול שיטתי ונכון של תהליכי מו"מ

איך ליצור יתרון יחסי דרך בידול תהליכי המכירה של הארגון שלך

מהם "הסודות" של מערכי המכירות המצליחים בעולם וכיצד ליישם אותם אצלך בארגון

איך לבנות מהלכים שיווקיים שימצו את פוטנציאל נקודת המכירה

כיצד לזהות צרכים והזדמנויות אצל לקוחות קיימים ולהגדיל את נתח הלקוח

כיצד להשתמש ברשתות חברתיות ובמדיה הדיגיטלית להגברת המכירות

מהם השיטות והדרכים להנעת צוותי מכירה וותיקים

ועוד עשרות טיפים, עצות ורעיונות שיאפשרו לך לפתוח בעוצמה את שנת המכירות 2015

לעמוד ההרשמה

סדר יום ועידת המכירות 2015, יום ה' 20.11.14

8:15-8:50

Good morning Champions; שלושת המאפיינים של שיאני המכירות בחברות המצליחות בעולם   גיל פרץ, יו"ר מייסד המרכז לאימונים בעסקים, וכיום מנכ"ל Silicon Valley Sales Academy LLC

9:00-09:10

פתיחה רשמית של הועידה  ארז אלמוגי,מנכ"ל המרכז לאימונים בעסקים ובלנצ'ארד ישראל

9:10-09:35

להסעיר את החושים – טנגו בין הרעיון השיווקי וההזדמנות העסקית והמכירתית  איילת תורן דובר, מנהלת פעילות עסקית טבעול ישראל, אסם נסטלה    

9:35-10:00

חדשנות או למות   עופר חברוני, סמנכ"ל חטיבת השירות וקשרי לקוחות, שירותי בריאות כללית

10:00-10:25

מכירות זה לא באופנה: כיצד למקסם את ביצועי צוות המכירות    מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן    

10:25-10:50

מכירה בין תרבותית - לקחים ממכירות בינלאומיות שניתן ליישם בכל תהליכי המכירה    דורון בן עמי, מנהל אזור מזרח אירופה, מרכז אסיה וישראל, MSD

10:50-11:15

הפסקת קפה והזדמנות לנטוורק עסקי

11:15-11:40

קונים עם טאצ': קבלו את הלקוח של העולם החדש    אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל    

11:40-12:05

הבטחה מבדלת פורצת דרך    אייל בר, מנכ"ל אקספרט באומן בר ריבנאי

12:05-12:30

The perfect Sales Man 2015  אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל בכיר מכירות אפליקציות אורקל ישראל

12:30-12:55

מודל "שגרירים" להגדלת מכירות מוצר יוקר    אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה (מרצדס), קבוצת כלמוביל

12:55-13:20

ניהול מידע כמנוף לצמיחה במערכי B2B  סיגל מאור, סמנכ"לית שרות ומכירות, קבוצת דן אנד ברדסטריט ישראל

13:30-14:30

ארוחת צהריים

14:30-17:00

3 מסלולי התמחות בהובלת מומחים ויועצים שישתפו מניסיונם המקצועי:

 

מסלול מס' 1 

שיווק ומכירות באינטרנט

Google AdWords 14:30-15:05 - מכונת הלידים הגדולה בעולם  ארנון ממן, מנכ"ל ובעלים ארנון ממן שיווק יצירתי

15:05-15:40 מי מפחד ממסחר אלקטרוני? כיצד לשלב בין הפלטפורמה הפיזית לווירטואלית מבלי לייצר קניבליזציה  סיגל כספי, יועצת מומחית בתחום מסחר אלקטרוני, עד לאחרונה מנכ"ל וואלה שופס!    

15:40-16:15 "מבאנרים ל BIG-DATA" - מגמות עדכניות בשיווק הדיגיטלי בעולם  אייל ריבלין, סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיה, גיתם BBDO

16:15-16:50 שיווק ומכירות במובייל  סיגלי ריכלין, סמנכ"לית שיווק ופתוח עסקי, Pijimi

16:50-17:00 סיכום המסלול שאלות ותשובות

 

מסלול מס' 2 

ליטוש מהיר של כישורי מכירה ומו"מ

14:30-15:05 איך להפוך "עניבה עצובה" לכלי מכירה רב עוצמה!  דקל דיין, מנהל תחום מכירות ומו"מ, המרכז לאימונים בעסקים

15:05-16:00 מהם 5 המפתחות והגישות המאפיינות אנשי מכירות מצליחים?  דוד אור מועלם, המרכז לאימונים בעסקים

16:00-16:45 אפליקציות גיימיפיקציה לשיפור מערכי מכירות זה שם המשחק  ד"ר חנן גזית מייסד ומנכ"ל juloot interactive

16:45-17:00 סיכום המסלול שאלות ותשובות

 

מסלול מס' 3 

שיפור ביצועים של מערכי מכירות

14:30-15:05 –נציגים מוכרים יותר – פריצות דרך קטנות שעושות את ההבדל  אפי (אפרת) אריאלי להב, מנהלת אגף פיתוח משאבי אנוש והדרכה, בזק

15:05-15:40 הדרכת מכירות - בזבוז כסף וזמן או קידום אמיתי לעובד ולארגון?   דקלה הרוניאן, סמנכ"ל משאבי אנוש, הולנדיה

15:40-16:15 – 7 השגיאות הקריטיות בהדרכת אנשי מכירות ואיך להימנע מהם  דקל דיין, מנהל תחום מכירות ומו"מ, המרכז לאימונים בעסקים

16:15-16:50 "מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה..." - דרכים להדרכת נציגי מכירות  יוסי אנטמן, מנהל רשת מרכזי השירות של טויוטה, בעבר מנהל מרכז לימוד והדרכה בטויוטה

16:50-17:00 סיכום המסלול שאלות ותשובות

לעמוד ההרשמה

הקדימו להירשם והבטיחו השתתפותכם במסלול שהכי מתאים לכם

פירוט הרצאות המליאה ורשימת המרצים

 08:15-08:50 Good morning Champions: 
שלושת המאפיינים של שיאני המכירות בחברות המצליחות בעולם
גיל פרץ – יו"ר מייסד, המרכז לאימונים בעסקים, וכיום מנכ"ל Silicon Valley Sales Academy LLC  

אלופי המכירות בעולם מתחילים את היום מוקדם יותר... 

בהרצאת בונוס למשכימי קום, שתשודר מעמק הסיליקון, יחשוף גיל פרץ 3 תובנות קריטיות, שתסעיינה לכם לגייס את המועמדים המתאימים ביותר למערך המכירות שלכם, ולפתח אותם לשבירת שיאי מכירות. הרצאת הבוקר של גיל, תסייע לכם להפוך את 2015 לשנת מכירות טובה יותר, כמו גם לקבל פרץ של אנרגיה לפתיחת הוועידה בעוצמה. בוא מוקדם, לפני הפקקים של הבוקר, וקבל בונוס מיוחד למקדימים.

09:00-09:10 פתיחה רשמית של הוועידה ארז אלמוגי, מנכ"ל המרכז לאימונים בעסקים ובלנצ'ארד ישראל     

הצגת ממצאי סקר אתגרי המכירות 2015 וטיפים שיסייעו לך להפיק את המירב מועידת המכירות

09:10-09:35 להסעיר את החושים – טנגו בין הרעיון השיווקי וההזדמנות העסקית והמכירתית איילת תורן דובר, מנהלת פעילות עסקית טבעול ישראל, אסם נסטלה

  • איך עושים מהלכים שיווקיים מנצחים כשנקודת המכירה היא בלב המהלך
  • איך בונים מהלכים שיווקיים שימצו את פוטנציאל המכר
  • מהיום.... - חושבים שיווק ומכירות בו זמנית
  • 360 מעלות - כיצד להפעיל ל "Shopper" את כל החושים ולעשות שימוש בכל הפלטפורמות
  • נקודת המכירה היא לב המפגש הפיזי! המדיות נוגעות בחושים האחרים ושהכל מכוון יחד 'חודרים' את המסך של הצרכן...
  • איך ומה ניתן ללמוד ממהלכים מנצחים, שנקודת המכירה היא ה TURNING POINT שלהם? (מנה חמה, Xbox, משקפי קרולינה... ולאחרונה קוקה קולה...)

בשורה התחתונה – כיצד יוצרים את החיבור בין נקודת המכירה למהלך השיווקי הכולל, המעביר את אותו הרעיון

09:35-10:00 חדשנות או למות עופר חברוני, סמנכ"ל, ראש חטיבת שירות וקשרי לקוחות, שירותי בריאות כללית

ההרצאה מספרת את סיפור הכללית בשנים האחרונות:

  • תוצאות עסקיות / תדמית נמוכות
  • התארגנות ובניית תכנית אסטרטגית
  • השלבים של השינוי התפיסתי/ארגוני
  • כיצד רותמים את הארגון, ממקדים ופועלים בצורה מתוחכמת
  • סגמנטציה/חדשנות/מוצרים חדשים מותאמים לקוח (השירות הוא השיווק החדש)
  • מנהיגות ניהולית, אסטרטגיה ברורה, יישום מוקפד – ויש תוצאות

10:00-10:25 מכירות זה לא באופנה: כיצד למקסם את ביצועי צוות המכירות מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן

שוק האופנה כיום הינו אוקיינוס אדום (ממש מרחץ דמים). פלישה בלתי נפסקת של רשתות מחו"ל, ריכוז של קבוצות גדולות בענף עם ריבוי חסר תקדים של מרכזי קניות ומלחמה על כל איש מכירות, מחייב חשיבה חדשה בהנעת והפעלת צוותי מכירה

  • מיהו מנהל מצוין? מה מחפשים במנהל מצוין?
  • מיהו עובד מסוכן?
  • איך שומרים על עובדים במצב השוק כיום?
  • איך לחולל מהפך בחנות דועכת?
  • האם הצורך בעובדים יתייתר בעתיד?

10:25-10:50 מכירה בין תרבותית - לקחים ממכירות בינלאומיות שניתן ליישם בכל תהליכי מכירה  דורון בן עמי, מנהל אזור מזרח אירופה, מרכז אסיה וישראל, MSD

למרות שהעולם הופך לכפר גלובלי, קיימים הבדלים רבים ומשמעותיים בין התרבויות השונות. בנוסף, קיים פער בתרבויות המכירה והניהול של חברות ומנהלים ישראלים לבין האופן בו מתנהלות חברות רב לאומיות.

בהרצאה יושם דגש על פערים אלו, ויובאו דוגמאות כיצד לנצל את היתרונות הקיימים בנו הישראלים, להצלחה בשווקים הבינלאומיים.

  • הכרה והבנת הפערים שבין התרבויות השונות, כולל הישראלית, מול שאר העולם
  • הבנה כיצד לפעול בהצלחה בשווקים שונים ובחברות רב לאומיות
  • יישום עקרונות מכירה בסיסיים בהקשר הבינלאומי
  • המודל המנצח: שילוב נכון בין היוזמה והתושייה הישראלית לבין המובנות והנוקשות הקיימות בחברות רב לאומיות

10:50-11:15 הפסקת קפה והזדמנות לנטוורק עסקי    

11:15-11:40 קונים עם טאצ': קבלו את הלקוח של העולם החדש אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל    

הצרכן של עולם המסחר החדש מתייצב לשופינג שלו מוכן מתמיד: הוא כבר השווה מחירים, הוציא קופונים ומבצעים, צילם דגמים בחנויות ובוואטספ יש לו המלצות מחברים... אז כיצד נגדיל נכון וחכם את הקניות שלו בתוך שלל הפיתוחים שמאפשר העולם החדש.

ההרצאה תלווה בכלים פרקטיים ודוגמאות להצלחות ישראליות ועולמיות למסחר העולמי החדש.

אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay בישראל, מוביל את החיבור בין קונים למוכרים בענקית האונליין. הוא מייעץ לסטרטאפים ישראלים חדשניים ומרצה לתואר שני בניהול באוניברסיטת בן-גוריון על המסחר של העולם החדש.

11:40-12:05 הבטחה מבדלת פורצת דרך אייל בר, מנכ"ל אקספרט באומן בר ריבנאי, מנהל את סדנאות הבידול של SAATCHI & SAATCHI ACADEMY

הבטחת? - הצלחת! למותגים המובילים בעולם יש הבטחה מבדלת כובשת.

מהי אותה הבטחה מבדלת וכיצד היא מזניקה את המכירות של חברות בארץ ובעולם.

ההרצאה מגלה איך יכולה הבטחה מבדלת לשפר גם את המכירות של החברה שלך, תוך שימוש בדוגמאות ובכלים מקצועיים מתוך סדנת ההבטחה המבדלת של SAATCHI & SAATCHI ACADEMY. בשורה התחתונה - איך להשתמש בשיטת ההבטחה המבדלת של סאצ'י אנד סאצ'י כדי למכור יותר מהמתחרים שלך"

12:05-12:30  2015 The perfect Sales Man אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל בכיר אפליקציות, אורקל ישראל    

איש המכירות המודרני פועל במציאות חדשה. תנאי השוק השתנו. מצפים ממנו "לגעת" בשוק גדול יותר, לטפל בהיקפי פעילות גדולים מאוד ולמנף את הפעילות ברשתות החברתיות. בהרצאה נציג בפניכם best practices שנותנים מענה לאתגרים החדשים שניצבים בפני איש המכירות המודרני.

12:30-12:55  מודל "שגרירים" להגדלת מכירות מוצרי יוקרה אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה, קבוצת כלמוביל        

איך ניתן להגיע דרך לקוחות נאמנים לעוד עשרות לקוחות חדשים. מודל פשוט להגדלת מכירות דרך "מעגל הקסמים" של שגריר טוב

12:55-13:30  ניהול מידע כמנוף לצמיחה במערכי B2B  סיגל מאור, סמנכ"לית שרות ומכירות, קבוצת דן אנד ברדסטריט        

  • מהם האתגרים באיתור וניהול לקוחות פוטנציאליים בסביבה דינמית ומשתנה
  • איך לטרגט את הלקוחות הפוטנציאליים ע"פ הפרמטרים שחשובים לנו
  • איך נדע שאכן פנינו לכל הלקוחות הפוטנציאליים עבורנו? 

13:30-14:30 ארוחת צהריים   

14:30-17:00 פירוט 3 מסלולי התמחות לבחירתך:    

1. מסלול שיווק ומכירות באינטרנט

Google AdWords 14:30-15:05 - מכונת הלידים הגדולה בעולם - ארנון ממן, מנכ"ל ובעלים ארנון ממן שיווק יצירתי

 

  • כמה עולה קליק וכיצד מתנהלת בורסת המילים של AdWords?
  • להופיע במקום הראשון - השקעה טובה או בזבוז? 
  • AdWords - הרבה יותר מקידום תוצאות החיפוש
  • המהפך הסלולרי והשפעתו על השגת לידים
  • "נודניק" - איך מנטרים ועוקבים אחרי המבקרים באתר
  • טיפים, טריקים וטעויות נפוצות

ארנון ממן - מנכ"ל ובעלים ארנון ממן שיווק יצירתי. מומחה ומרצה לקידום עסקי ב- Google AdWords. נמנה עם כמה עשרות מומחי AdWords בעולם שהוכתרו על ידי חברת גוגל בתואר Top Contributor

15:05-15:40 מי מפחד ממסחר אלקטרוני? סיגל כספי, יועצת מומחית בתחום מסחר אלקטרוני, עד לאחרונה מנכ"ל וואלה שופס!

הקניות המקוונות הן חלק יומיומי מהחיים שלנו. נתוני חברות כרטיסי האשראי מעידים ש־1.8 מיליון ישראלים ביצעו בשנה שעברה קניות באינטרנט, והשנה מספרם צפוי לזנק ויעמוד על יותר מ־2.5 מיליון ישראלים.אז מי מפחד עדיין ממסחר אלקטרוני?

בהרצאה נשמע מה, איך ואיפה קונים?איך עושים מסחר אלקטרוני נכון ואיזה דגשים צריך לשים?כיצד נשלב בין העולם הפיזי לוירטואלי להגדלת המכירות מבלי לייצר קניבליזציה?איך נהפוך את הסמרטפון לכלי להגדלת מכירות?ההרצאה תלווה בדוגמאות מהעולם ותצייד אותכם בכלים פרקטיים

15:40-16:15 "מבאנרים ל BIG-DATA" - מגמות עדכניות בשיווק הדיגיטלי בעולם. אייל ריבלין, סמנכ"ל חדשנות וטכנולוגיה, גיתם BBDO

  • קווים לדמותו של הצרכן החדש

  • מגמות עדכניות בשיווק הדיגיטלי

  • כלים פרקטיים למדידת אפקטיביות (KPI, ROI)

  • הכרות עם כלים טכנולוגיים שימושיים

לאייל ריבלין ותק של 15 שנים בעולם האינטרנט, וניסיון בינלאומי בתפקידים בכירים בקבוצת 888 בחו"ל. לאחר סיום תפקידיו ב-888, הוביל בארץ מספר סטארט-אפים בתחום האינטרנט, ובתפקידו האחרון שימש כמנכ"ל מיזם SNOOX. 

16:15-16:50 שיווק ומכירות במובייל- סיגלי ריכלין, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי, Pijimi

  • למה דווקא מובייל - יתרונות חסרונות
  • איך יוצרים Up Sale באמצעות המובייל?
  • חדשנות במכירות באמצעות הסלולר
  • שימושים שונים למכירותBest Practice

 

16:50-17:00 סיכום המסלול שאלות ותשובות  

2. מסלול מהיר לליטוש כישורי מכירה ומו"מ

14:30-15:15 איך להפוך "עניבה עצובה" לכלי מכירה רב עוצמה!  דקל דיין, מנהל תחום מכירות ומו"מ, המרכז לאימונים בעסקים 

 

  • כיצד להשתמש ב SAD TIE על מנת לשפר משמעותית את פגישת המכירה.
  • איך לטפל בחששות הכי בסיסים ולהפוך את תיאור המוצר או הפתרון שלכם לממשי ונגיש ובכך לקצר ללקוח את הדרך להגיד לכם – כן!
  • מודל, טכניקה קלה ליישום, יעילה במיוחד, שניתן ללמד את הצוות ללא כל קושי

 

המשתתפים בהרצאה יקבלו סט כלים שמסייעים לטובי המוכרים להפוך מכירה של כל מוצר לממשית בתפישתו של הלקוח.

15:15-16:00 מהם 5 המפתחות והגישות המאפיינות אנשי מכירות מצליחים? דוד אור מועלם, המרכז לאימונים בעסקים

מהו המניע החזק ביותר הדוחף אנשים להצליח? מעבר מהיר על 3 כלים לפיתוח מניע זה.

מהו מפתח הערכיות? מה אנחנו מעריכים וכיצד לייצר ערכיות מול עובדים ולקוחות?

כיצד לצמצם אי הבנות והתנגדויות במכירות על ידי שימוש במפתח הממשיות – מעבר מהיר על 5 טכניקות.

16:00-16:45 אפליקציות גיימיפיקציה לשיפור מערכי מכירות זה שם המשחק - ד"ר חנן גזית מייסד ומנכ"ל juloot interactive 

בהרצאה יחשפו המשתתפים באופן ממוקד וחוויתי לנושא משחוק – גיימיפיקציה, ויכירו איך מותגים, עסקים וארגונים מובילים מיישמים מנגנוני משחק לעיצוב ובניית חוויות שמניעות עובדים ולקוחות לפעולה מהנאה, להגברת אפקטיביות תהליכי מכירות והשגת מטרות עסקיות. בהרצאה יוצגו אפליקציות ופלטפורמות גיימיפיקיישן מתקדמות, תוך שילוב קליפים נבחרים ומשימות למשתתפים.

  • הכרות עם פתרונות ויישומי משחוק – גיימיפיקיישן לשיפור מערכי מכירות
  • הכרת מנגנוני משחקים שמניעים עובדים ולקוחות לפעולה מהנאה
  • סוגי משתתפים שונים ואיך מניעים אותם לפעולה עם משחוק
  • לקחים מיישומי גיימיפיקיישן של מותגים מובילים בארץ ובעולם
  • ארגז כלים וטיפים ליישום גיימיפיקיישן בארגון המכירות / חברה

16:45-17:00 סיכום המסלול שאלות ותשובות    

3. מסלול שיפור ביצועים של מערכי מכירות –  
מסלול מיוחד למנהלי הדרכה

14:30-15:05 נציגים מוכרים יותר – פריצות דרך קטנות שעושות את ההבדל – אפי (אפרת) אריאלי להב, מנהלת אגף פיתוח משאבי אנוש והדרכה, בזק

בין היתר נסקור את השינויים במבנה הכשרת נציגי השירות בבזק, בתהליכי החניכה היומיומיים ובמיקוד תפקיד מנהל הצוות במוקד.

כשם שהעולם העסקי משתנה באופן תדיר, כך גם אנו מנהלי ההדרכה ופיתוח מש"א נדרשים להשתנות.

כל תכנית עבודה, בכל שנה, מהווה אתגר מחדש – כשהדגש הוא על "שיפור ביצועים תוך התייעלות", מה שמחייב אותנו להמציא את עצמנו מחדש...

בשנים האחרונות ביצענו מספר שינויים בתהליכי ההדרכה וניהול המכירות, שעזרו לנו לשפר ביצועים באופן משמעותי. נחלוק עם המשתתפים את הכלים והתהליכים הללו.

15:05-15:40 הדרכת מכירות - בזבוז כסף וזמן או קידום אמיתי לעובד ולארגון? דקלה הרוניאן, סמנכ"ל משאבי אנוש, הולנדיה

סוגיה שחוזרת ונשנית בקרב ארגונים מתייחסת להשקעה בהדרכה בכלל ובאנשי מכירות בפרט.  יהיו כאלו שיסברו כי איש מכירות שיש לו את זה לא זקוק ללווי והדרכה צמודים ויהיו כאלו שיסברו כי ארגון הרוצה לשפר את ביצועי אנשי המכירות שלו חייב להשקיע ולהתמיד בהכשרות לאנשי המכירות.

  • כיצד למצב את המכירות כמקצוע מוביל בארגון
  • מהם מסלולי ותצורות הלמידה שהניבו את התוצאות הטובות ביותר בהדרכת אנשי מכירות
  • איך למדוד את התקדמות והתפתחות אנשי המכירות ובאילו כלים לעשות זאת
  • מהי הדרך הנכונה לשלב בין הדרכות חיצוניות והדרכות פנימיות
  • מהם 5 המפתחות להצלחה בהדרכת מכירות בארגוני ריטייל ובכלל

15:40-16:15 – 7 השגיאות הקריטיות בהדרכת אנשי מכירות ואיך להימנע מהם – דקל דיין, מנהל תחום מכירות ומו"מ, המרכז לאימונים בעסקים

שיתוף מניסיון של 15 שנה בהובלת מאות תהליכי הדרכת אנשי מכירות בארגונים מתעשיות שונות.

המשתתפים בסשן יקבלו כלים וטיפים לניהול נכון של תהליכי הדרכת מכירות בארגונים בין אם מדובר במוקדים, מכירות B2B, מכירות שטח, מכירה בחנויות וכו'.

כיצד לעודד שיתוף בידע, כיצד למנוע מצב שהוותיקים מכשילים את התהליך מראש, איך למדוד אפקטיביות, איך להשתמש במשאב חיצוני בתבונה,

איך לתכנן תהליך קצר טווח וארוך טווח, ועוד הרבה עצות שישפרו את התהליך, יחסכו כסף, ויגבירו את האפקטיביות של תהליכי ההדרכה בארגון שלך.

16:15-16:50 "מה שלא יהיה פשוט, פשוט לא יהיה..." - דרכים להדרכת נציגי מכירות – יוסי אנטמן, מנהל רשת מרכזי השירות של טויוטה, בעבר מנהל מרכז לימוד והדרכה בטויוטה

  • ההבחנה בין החומר (כלי מכירה) והרוח (מוטיבציה) במכירות.
  • איך מתגברים על "המובן מאליו" במכירות.
  • "אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני" – כיצד רואים נציגי המכירות את הלקוחות.
  • מול מי מתחרים אנשי המכירות?
  • למה האחד מוכר והשני לא?
  • מדוע חשוב כל כך לקבוע יעדים!

16:50-17:00 סיכום המסלול שאלות ותשובות    

להזמנת תהליכים פנים ארגוניים, בהתאמה לצרכי הארגון: 03-6486696 

איפה ומתי? אל תפספסו!

ועידת המכירות 2015 תיערך ביום חמישי, ה 20.11.14, בין השעות 08:15-17:00, מרכז הקונגרסים מלון כפר המכבייה, רמת גן

השקעתך בשיפור יכולות המכירות של הארגון שלך - 1347 ₪ למשתתף

מחיר מיוחד למקדימים להירשם! - 

1047 ₪ + מע"מ - לנרשמים עד 7 בנובמבר' 2014.

1347 ₪ + מע"מ - לאחר ה-7 בנובמבר, במידה ויישארו מקומות.

דמי ההשתתפות יכולים להוות הוצאה מוכרת לצרכי מס הכנסה ומע"מ.

שימו לב! יש כפל מבצע לנרשמים עד 7 בנובמבר בלבד: 4 משתתפים + משתתף חמישי בחינם

לעמוד ההרשמה

שימו לב! - ככל שתקדימו להירשם, תוכלו לבחור את סדנאות ההתמחות הרלוונטיות ביותר לכם

לפרטים חייגו 03-6486696 שלוחה www.o-group.co.il | info@o-group.co.il | 20/21

להבטחתך מקומך בועידה יש למלא את הפרטים ולעבור לדף הסליקה המאובטח לתשלום בכרטיס אשראי.

שם *
דואר אלקטרוני *
טלפון סלולארי *
Negotiation 2014

ארגונים שלא משתמשים בכרטיס אשראי, הורידו את טופס הרישום ושלחו לפקס 03-6484241 

לצפייה בטופס הרישום הנכם נדרשים כי תהיה מותקנת במחשבכם תוכנת Acrobat Reader. ניתן להוריד ולהתקין תוכנה זו בחינם.

המרכז לאימונים בעסקים

החברה המארגנת

 

המרכז לאימונים בעסקים היא החברה המובילה בישראל לשיפור ביצועים של ארגונים, באמצעות תהליכי אימון והדרכה ממוקדי תוצאות.

מאז הקמת החברה לפני 25 שנה, משרתת החברה יותר מ-3500 ארגונים, וסייעה למנהלים ולעובדים, בכל רמות הארגון, להיות אפקטיביים בכל אינטראקציה בין-אישית (ניהול, מכירות, מו"מ, שירות לקוחות, וכו').

המרכז לאימונים בעסקים, נמנה על קבוצת החברות הבינלאומית בלנצ'ארד, המתמחה בתהליכי פיתוח והכשרת מנהיגים ומנהלים בעסקים, בלמעלה מ-60 מדינות.

בין לקוחות החברה: צ'ק פוינט, טיב טעם, יוניון מוטורס, נייס סיסטמס, קומברס, טבע, 888, שופרסל, קבוצת אקסלנס, כלל ביטוח, ריטאליקס / NCR, אמדוקס, בנק אוצר החייל, SAP , YES, ד. לובינסקי, ש. שסטוביץ, Ernst & Young, תנובה, שטראוס גרופ, סמלת, Merck, ניאופרם, מימון ישיר, יבמ, קבוצת מנפאוור, יוניליוור, לאומי, דקלה חברה לביטוח, AIG, מחלבות גד ועוד.

להזמנת תהליכים פנים ארגוניים, בהתאמה לצרכי הארגון: 03-6486696 

מה אומרים על המרכז לאימונים בעסקים:

.

"אהבתי את התרגילים והנושאים שהיו כולם רלוונטיים למו"מ, כולל שפת גוף. למדתי רבות, קיבלתי כלים מעשיים  שמייד יושמו ב"משאים ומתנים" קטנים וגדולים יותר"

Tali Dubinsky, Head MSO, Novartis Pharma Services AG

.

"I wanted to thank you for a very professional and educating conference last week,

we all think we know it all and learn every time how little we know I learned there a lot.

Meir Eliav, Sales Effectiveness Director (CBG), Amdocs

.

I had wonderful time learning to during the sales leadership 2014

It was really a very outstanding day, I am implementing a lot of what I have learned.

 

CHAPEAU!

David Cooper, Marketing and Sales Manager, Polyphane Twist

.

אני רוצה להגיד שהיום היה מוצלח ומאורגן בצורה טובה, בסטנדרט שאני מכיר העיקר מחו"ל – כל הכבוד!

רועי רשף, סמנכ"ל מכירות אזורי, Stratasys 

.

רציתי לעדכן אותך שקיבלתי משובים מאוד טובים מארבעת אנשי המכירות שלנו שהשתתפו בכנס. אלה לא אנשים שקל לרצות אותם והם מאוד מנוסים בתחום ושמעתי מהם הרבה פרגון על היום.

מיכל מעוז, Stratasys

לעמוד ההרשמה

.

"הצלחת להחדיר בנו מיומנויות מכירה וכלים משמעותיים, שיתרמו לנו
בעשייה השוטפת בעבודה בפרט ובחיים בכלל"

שמעוני נריה, מנהל צוות מכירות,  דקלה חברה לביטוח

.

"כמנהל מכירות ואיש מכירות מזה כ 16 שנה, זאת באמת הפעם הראשונה שנתקלתי בצוות כל כך מיומן שפועל ומתנהג בדיוק בגובה העיניים בלי כל הבולשיט מסביב.. זה מה שהיינו צריכים!"

איתן יעקבי, לשעבר מנהל מוקד מנויים - גלובס

.

"בסיום תהליך מדידה שנערך בחברת אלדן, הראה שרוב הנציגים שיפרו את יכולת המכירה בהשוואה לביצועים לפני התהליך. אצל הנציגים שהראו שיפור אחוז השיפור הממוצע עמד על 35% שיפור במכירות!"

מאיר שבירו, לשעבר מנהל המכירות ארצי - אלדן

.

"כן ירבו יוזמות מהסוג הזה... היום כולו היה מעניין ומאתגר והרמה הייתה גבוהה. התרומה להבנה טובה יותר של מורכבות הביזנס שלנו הייתה גבוהה"

שטראוס ישראל

.

"שנת 2012 הייתה שנת מהפכה במוקדי המכירות של חברת תנובה, קונצרן המזון הגדול בישראל.עשינו פרויקט משותף שכלל שינוי תפישה מ'תפעול למכירות', שיפור מיומנויות מכירה והתאמת תהליכים לעבודה מכירתית במרכז. אני רוצה להודות לכם, על כך שהייתם חלק משמעותי בעשיית היסטוריה והבאת תוצאות במוקדים אלו"

ליאן זקס, מנהלת מרכז המכירות והשירות הארצי, תנובה

לעמוד ההרשמה

.

"היי דקל, בהמשך לשני המפגשים הראשונים בקורס מו"מ אסטרטגי, יישמתי כבר פעמיים דברים שנלמדו בקורס!

הצלחתי להחזיר ספק שהוציאו לנו מהגיוון, והצלחתי להשיג הסכם נהדר שלא היה כמותו עם קניין על אחד ממוצרי הדגל של החברה!

אז כנראה שלמדתי משהו.. תודה, עדי"

עדי בנודיס – מנהלת מכירות דיפלומט

.

"יצאנו לדרך עם חששות שהתפוגגו כבר במפגש הראשון של כל קבוצה. אני יודעת שהמנהלים נתרמו מאד מהתהליך ושומעת את השינוי בקולם... עכשיו יבואו גם המעשים..."

ענת אליאני, סמנכ"ל משאבי אנוש - טיב טעם

.

"מזה שנה וחצי אני נמצאים בתוך המהלך אשר תוצאותיו והשלכותיו מורגשות ברמת הלקוחות, נציגי השירות ואיתוראן"  

ריקי סגב, סמנכ"ל שירות לקוחות - איתוראן

.

"התכנים המקצועיים שיצק דקל לסדנא, כמו גם העצמה אישית לכל אחד מהיועצים, יצרו בקרב המשתתפים חוויה של גאוות יחידה ומוטיבציה ליישום השינוי בתפיסת תפקידם ותיעול חזקותיהם למינוף ופיתוח עסקים"

אריאלה גוזלן דוד, רפרנטית השקעות בחטיבה הבנקאית, בנק לאומי

.

"חברת שופרסל מקיימת תהליכי פיתוח והדרכה רבים למנהלים ועובדים. תהליך מרכזי הוא הטמעת תרבות של שירות מכירתי. המרכז לאימוני בעסקים הינו שותף מרכזי מאד בפרוייקט זה.

יועצים של המרכז נמצאים בסניפים שלנו ומקיימים תהליכי ייעוץ וחניכה וגם סדנאות, והכל לשביעות רצוננו המלאה"

צילה יפה, לשעבר מנהלת מחלקת פיתוח ארגוני והדרכה שופרסל

.

"לכל אורך התהליך - כולל בניית המתודולוגיה, ההדרכה הפרונטלית ושלב האימונים במרפאות - הפגין הצוות המקצועי המלווה את המרפאות, חריצות, ידע רב, מקצועיות חסרת פשרות, ומעל לכל, מחוייבות יוצאת דופן להצלחת הפרויקט. מיותר לומר כי פעילות זו באה כמובן לידי ביטוי בתוצאות היפות"

מיקי מלכה, סמנכ"ל שיווק – מכבידנט

לעמוד ההרשמה

להזמנת סדנאות ותהליכים פנים ארגוניים, בהתאמה לצרכי הארגון שלך, יש ליצור קשר בטלפון 03-6486696

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.